Klacht: Pakketzendingen worden NIET afgeleverd

op 13 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een week of 8 hebben wij in Vlijmen (NB) grote problemen met PostNL. Sinds deze 8 weken zijn er al 9 verschillende koeriers geweest welke geen van alle verstand van zaken hebben. Pakketpost blijft 2 dagen op het depot in ‘s-Hertogenbosch liggen waarna het op dag 3 nog niet uitgeleverd wordt. Ik heb een bedrijf en bestel geregeld voor klanten artikelen welke verzonden worden met postnl. Als er na 3 dagen nog niks geleverd is worden mijn klanten daar aanzienlijk ongeduldig van met alle gevolgen van dien. Momenteel leidt ik grote schade door het disfunctioneren van postnl. Contact opnemen met postnl heeft geen enkele zin wat zij geven aan dat ze 400.000 pakketten per dag afleveren en dat daarvan 98% netjes op tijd wordt bezorgt. Toch is het erg triest dat deze 2 procent zich dan bij 1 koerier in vlijmen bevind. Een klacht indienen bij postnl heeft ook geen zin contact opnemen via de klanten service al helemaal niet zelfs als je iemand op een nette manier iets zeer duidelijk maakt. In de afgelopen 6 weken heb ik zelfs een aantal keer de pakketbezorger klem moeten rijden om alsnog mijn pakketten te kunnen krijgen.
Op dit moment zie ik geen uitweg meer hoe dat anders kan. Ik weet dat er veel mensen zijn die dit probleem delen maar als je afhankelijk bent van postnl met een bedrijf is het echt om te janken.

PostNL overdragen aan de overheid en weg met de privatisering van deze bedrijven. of onder zeer streng toezicht stellen. Geen eigenrijders (inhuur) meer. Vaste routes, vaste mensen, professioneel personeel en zich bezig laten houden met wat ze echt horen te doen en dus geen smsje services voor een proefzakje soep of wat dan ook. Geen Acties gewoon doen wat je moet doen.
Werkt dit niet dan gewoon platbranden die handel.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door f.breukhoven