Klacht: Pakketzending naar italie.Zending niet afgeleverd.Adres incorrect.

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De zending heb ik gevolgd via www.internationalparceltracking.com.
Verzo
nden op Do 27/7/017,code:3SKABA7343564,Postcode Italie 50121,
Waar aangekomen op incorrect adres op Di 1/8.
De geadresseerde heeft het kunnen achterhalen en is het pakket
toch goed terecht gekomen,maar wat is hem gebleken:het juiste
verzendadres Via Alfieri is door een werknemer van Eurodis,Utrecht
veranderd in Via Alfonso Lamarmora,zelfde postcode en huisnummer.
Onbegrijpelijk! Dat moet toch ergens niet kunnen en waarom is dan
zoiets toch gebeurd?

Gewenste Oplossing:

Als U dit grondig uitzoekt.Ik heb geen zin om er nu mee naar de
consumentenbond te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Woudenberg,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat het bezorgadres voor uw pakket niet goed in ons systeem stond. Mijn excuses hiervoor.

Ik begrijp dat de geadresseerde het pakket toch in ontvangst heeft kunnen nemen. Omdat het pakket inmiddels is bezorgd is het niet mogelijk om hier nog een onderzoek voor in te stellen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door W.H.van Woudenberg