Klacht: pakketzending DHL Parcel Unzustellbar

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Achter gebleven eigendom in Greven Duitsland en naar ons opgestuurd maar niet aangekomen, echter terug bij afzender Mechtild Hemmen Scharmhorststr. 12 48268 Greven. die het naar ons adres Hagmolen of ten Have Mina Krusemanstraat 4 7431 HK Enschede .had gestuurd.
Postcode had moeten zijn 7513 HK. Jongstleden zondag heeft ze het pakket persoonlijk hier naar toe gebracht dus meer dan 10 euro verzendkosten en eigen vervoerkosten.
Sticker selectvracht 74601100

Gewenste Oplossing:

Had hier geen controle plaats kunnen vinden op naam?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Wij voeren geen controles uit op adressen van pakketten die wij overgedragen krijgen, de verzender is namelijk zelf verantwoordelijk voor het adres dat op het pakket vermeldt staat. Wanneer een adres onjuist is, gaat het pakket helaas retour naar de verzender waar het opnieuw gelabeld dient te worden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door haggie46