Klacht: Pakketten zoek

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Super slecht schuiven gewoon af met kunnen we niks aan doen en op e mails word niet gereageerd nu meerdere malen gebeurd zelfs smoesjes bus gestolen met pakket erin er word geen vergoeding voor gegeven zelfs niet de verzendkosten zodra er een pakket zoek raakt in het bedrijf v pist nl op track en tracé code staat in behandeling al 4 wk lang zeggen ze kun je klacht indienen maar reageren niet op e mails

Dat het bedrijf contact opneemt met mij voor een oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Raats, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U vind het bijzonder spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Allereerst mijn excuses hiervoor. Uit uw bericht kan ik niet helemaal opmaken hoe de situatie precies in elkaar zit. Kunt u dit in het kort uitleggen en de track&trace code van het betreffende pakket sturen? Dan bekijk ik graag de situatie voor u en kijk ik wat de mogelijkheden zijn. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:28 geantwoord

Geachte mevrouw Raats,

Recent hebben wij u een bericht gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy raats