Klacht: Pakketten worden niet afgeleverd

op 20 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu al twee keer achter elkaar is DHL niet in staat gebleken een pakket af te leveren. Een duur pakket, wordt steeds verkeerd gescand, klantenservice is niet in staat iets te doen, verwijst naar afzender, probleem wordt bij mij – de ontvanger- neergelegd.
Nu een pakket Nespresso koffie. Staat dat het afgeleverd is op track and trace, we waren thuis, maar niets ontvangen.
DHL is een afschuwelijke koeriersdienst. Laten afzenders dit bedrijf gaan boycotten,

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakketten ontvang en men bij klantenservice van DHL in staat is oplossingen te bieden, i.p.v. open deur antwoorden te geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2017 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan uw pakket niet ontvangen te hebben ondanks de 'bezorgd' melding in het systeem. In dit geval is het advies inderdaad om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Dit is namelijk de directe opdrachtgever van DHL en kan ons de informatie verstrekken die nodig is voor het starten van een onderzoek. Zodra de verzender contact met ons opneemt gaan wij hiermee aan de slag en heeft u dit pakket alsnog zo vlug mogelijk in huis!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 december 2017 om 09:20 geantwoord

Het probleem ligt bij DHL die het pakket steeds verkeerdscannen en op het verkeerde afdelingsdepot laten leveren. Daar schijnt het dan niet thuis te horen (let wel 12 km) van afleveradres, daarna moet het weer terug naar het centrale distributiecentrum, en begint het weer opnieuw. Er is niemand bij DHL die kan ingrijpen in dit proces en het pakket er schijnbaar uit kan nemen, zodat ik het dan maar zelf ophaal!

Alle klachten die gemeld zijn door phva09