Klacht: Pakketten verkeerd bezorgd, gedumpt, of niet bezorgd

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de van Lieflandlaan, Gisbert Bromlaan en op de Willem schuylenburglaan te Utrecht worden pakken door DHL zeer slecht of niet bezorgd. Zonder dat een pakket bezorgd is of dat er een niet thuis briefje in de brievenbus wordt gedaan worden pakketten als ‘bezorgd’ aangemerkt op de track&trace pagina. Bij contact met DHL wordt de klacht niet eens opgenomen omdat wij geen klant zouden zijn.

Ik ben tevreden wanneer de bezorgers van deze adressen worden aangesproken en dat de pakketen voortaan normaal aan de deur bezorgd worden. Wanneer dit niet mogelijk is gewoon een briefje in de bus.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 14:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw laatste zending staat op geleverd gemeld echter zie ik dat dit een onjuiste scan betreft. Uw zending is niet geleverd en wordt alsnog bij u nageleverd. Excuses voor de verwarring. Op basis van uw verdere ontvangen pakketten kan ik helaas niet herleiden welke zending het betreft. Echter als u een recente zending heeft wil ik u zeker adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een melding voor kunnen doorzetten.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door TWC