Klacht: Pakketten verdwenen

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee pakketten verstuurd vorige week vrijdag naar Portugal en de VS. Vervolgens vriendelijk vandaag gevraagd waar de pakketten zijn, reactie: ‘Er is helaas geen scan gemaakt van de verzending en we moeten afwachten.’

Oftewel pakketten zijn verdwenen en er kan niets gedaan worden. Paketten ter waarde van €1500 de doos.

Niets

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Van de Poppe, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de pakketten die u naar het buitenland hebt verstuurd niet zijn aangekomen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, zeker gezien de waardevolle inhoud. Kunt u mij de trackingnummers van deze zendingen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor u kan doen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht MNPoppe

3 maanden geleden - Hallo, Ja, dat zijn de volgende: 3SKABA6396087 --> Portugal. DEZE IS RETOUR gestuurd, terwijl hij er goed op stond! Adres is Avenida Barros e Soares 423, E.N. 101 Braga, 4715-214 Portugal. CC058319844NL --> al 4 dagen on hold. Groeten, Michaël van de Poppe TelefoonTweedehands

Reactie van de melder van de klacht MNPoppe

3 maanden geleden - Mijn retouradres is Meer en Vaart 338K2, 1068LH onder naam van BonSanca. Graag goed noteren!

Heeft op 10 juli 2017 om 10:48 geantwoord

Geachte heer van de Poppe,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat het pakket met code 3SKABA6396087 retour is gezonden en inmiddels beschikbaar is op de afhaallocatie Vivant / Tussen Meer 375 in Amsterdam sinds 4 juli. Dit pakket kunt u afhalen als u uw paspoort of ID meeneemt en deze barcode.

En het andere pakket met code CC058319844NL is volgens de status op 3 juli afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door MNPoppe