Klacht: Pakketten verdwenen

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee pakketten verstuurd vorige week vrijdag naar Portugal en de VS. Vervolgens vriendelijk vandaag gevraagd waar de pakketten zijn, reactie: ‘Er is helaas geen scan gemaakt van de verzending en we moeten afwachten.’

Oftewel pakketten zijn verdwenen en er kan niets gedaan worden. Paketten ter waarde van €1500 de doos.

Gewenste Oplossing:

Niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Van de Poppe, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de pakketten die u naar het buitenland hebt verstuurd niet zijn aangekomen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, zeker gezien de waardevolle inhoud. Kunt u mij de trackingnummers van deze zendingen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor u kan doen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht MNPoppe

3 maanden geleden - Hallo, Ja, dat zijn de volgende: 3SKABA6396087 --> Portugal. DEZE IS RETOUR gestuurd, terwijl hij er goed op stond! Adres is Avenida Barros e Soares 423, E.N. 101 Braga, 4715-214 Portugal. CC058319844NL --> al 4 dagen on hold. Groeten, Michaël van de Poppe TelefoonTweedehands

Reactie van de melder van de klacht MNPoppe

3 maanden geleden - Mijn retouradres is Meer en Vaart 338K2, 1068LH onder naam van BonSanca. Graag goed noteren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van de Poppe,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat het pakket met code 3SKABA6396087 retour is gezonden en inmiddels beschikbaar is op de afhaallocatie Vivant / Tussen Meer 375 in Amsterdam sinds 4 juli. Dit pakket kunt u afhalen als u uw paspoort of ID meeneemt en deze barcode.

En het andere pakket met code CC058319844NL is volgens de status op 3 juli afgeleverd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MNPoppe