Klacht: Pakketten onbeheerd voor de deur achter gelaten

Carien van peer op 13 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketten bezorger stop voor de deur en gooit de beide pakketten over het hekwerk op de oprit en verdwijnt weer zo snel mogelijk.
Dit alles voordat we de kans krijgen om naar buiten te gaan om de pakketten aan te nemen of de bezorger op zijn gedrag aan te spreken.
In het geval dat niemand thuis is liggen de pakketten voor onbepaalde tijd buiten op de oprit en zijn voor iedereen vrij om mee te nemen.
En dan praten we nog niet over wat er gebeurd als ze buiten in de regen blijven liggen.

Dat de bezorger teminste de moeite neemt om aan te bellen om te kijken of er iemand thuis is, en eventueel een briefje achter laat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u de traceercode van uw pakket voor me? Ik zie meerdere zendingen staan en ik er zeker van zijn dat uw klacht bij de juiste bezorger terecht komt. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Iris. DHL Parcel Webcare.

DHL

Heeft op 13 december 2019 om 13:38 geantwoord

Goedemiddag,

Naar aanleiding van de klacht die u naar ons heeft gestuurd, neem ik opnieuw contact met u op. Wij hebben geen aanvullende gegevens meer van u ontvangen en daarom gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels is afgehandeld.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust opnieuw contact met ons op.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Carien van peer