Klacht: pakketten nooit aangekomen bij de afz supertrash

pvhaalem op 11 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee pakjes terug gestuurd via DHL,maar nooit aangekomen bij supertrash..gisteren telefonisch contact gehad met een afd van DHL.nu krijg ik een claim van achter af betalen KLARNA ,dat ik evengoed moet betalen.vol vertrouwen de twee pakketten met de track nummers 3SDSP004541571 en 3SDSP004099546 terug gestuurd.ze zij gescand op het sorteercentrum en daar denk ik zoek geraakt.ik heb er naar gevoel alles aan gedaan .net terug gestuurd en dan rest volgens mij de taak van DHL om er voor te zorgen dat de pakjes netjes worden afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

dat ik er vanaf ben en geen gezeur meer krijg van dat bedrijf die KLARNA heet.mvg peter van haalem

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 april 2018 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

Bedankt voor uw bericht. In geval van een retourzending is het zendingsverloop enkel zichtbaar tot aan het sorteercentrum. Het wordt dus niet voor u zichtbaar of de pakketten inmiddels voor retour bij de leverancier zijn afgeleverd. Indien de leverancier na verloop van tijd de pakketten niet voor retour heeft ontvangen, kan de leverancier als opdrachtgever hierover navraag bij ons doen. Ik wil u dan ook adviseren om met de leverancier contact op te nemen en dit aan te geven. De leverancier kan vervolgens een onderzoek bij ons laten opstarten.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ellen
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

pvhaalem

Heeft op 11 april 2018 om 11:14 geantwoord

Heb al met supertrash proberen te bellen.maar wordt niet opgenomen.zijn failliet volgens getuchten.wat nu.???

Alle klachten die gemeld zijn door