Klacht: pakketten niet geleverd

op 25 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via marktplaats bestellingen gedaan en de verzenders hebben met track&trace het afgeleverd. nu kreeg ik een bericht dat het op 31 mei om 19.08 uur afgeleverd was. maar ik heeft niets ontvangen. na 4 dagen heeft ik gebeld maar kreeg te horen dat er storing was en moest na 5 dagen de verzenders informeren en hun de klacht moest doorgeven. dus na 7 dagen heeft ik de verzenders geinformeerd. nu kregen ze te horen dat omdat het niet aangetekend verzonden was ze er niets aan doen. De bestelling gaat over een rekening van een €700,00 en de extra betaling met track en trace. en dan dit te horen. ik vind dit niet acceptabel. en er wordt nog beschreven als u niet thuis bent dat ze voor de 2e keer langskomen.er is geen bewijs dat het afgeleverd is. wie gaat mijn vergoeden.

Gewenste Oplossing:

als u uw chauffeur eens wil laten vertellen waar het afgegeven is en waarom er geen briefje door de deur gedaan is waar het naar toe gegaan is. en wie betaal mijn onkosten want het gaat niet om een pakje boter. en waarom er iemand tegen mijn zegt dat er storing was.
ik hoop heel snel wat van jullie te horen want ik heb een brief klaarliggen voor het programma kassa en een vrijdag gaat ik naar de politie wegens diefstal.
bij voorbaat dank

B.v.Ameyde

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer van Ameyde, Het is meer dan spijtig om te moeten horen dat uw zending nog niet is geleverd. U geeft in uw verhaal aan dat u de ontvanger bent. Heeft u voor de zekerheid al navraag gedaan bij de buren? Mogelijk is de zending daar geleverd en is er een foutje gemaakt. Tevens ontvang ik graag van u de Track & Trace code van de zending. Dan controleer ik graag de status en alle beschikbare informatie. Mocht de zending niet te achterhalen zijn, dan moet ik u voor een passende oplossing verwijzen naar de afzender. Ik hoop spoedig van u te horen en hopelijk kan dit nog opgelost worden. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer van Ameyde, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juni 2016 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Ameyde,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door master1963