Klacht: Pakketten niet bezorgd

op 19 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

18-06-2019 eerste pakket niet bezorgd met de redenen dat er niemand thuis was.Dit is onjuist er was de hele dag iemand aanwezig. Ook geen notitie in de brievenbus met informatie waar mijn pakket is.
19-06-2019 tweede pakket niet bezorgd met de redenen dat er niemand thuis was.Dit is onjuist er was de hele dag iemand aanwezig. Ook geen notitie in de brievenbus met informatie waar mijn pakket is.
Bellen met de klantenservice van DPD 20 minuten in de wacht 50 cent voor dit gesprek om te horen dat het mijn eigen probleem is hoe ik aan de pakketten kom

vergoeding van de kosten om alsnog in het bezit van de pakketten te komen de 50 cent en 20 minuten belkosten voor het telefoongesprek met de KLANTENSERVICE om te horen dat het mijn eigen probleem is hoe ik aan de pakketten kom .Men hoeft maar een keer het pakket aan te bieden maar dat is niet gebeurt en dan gaat het ergens naar toe maar ik weet niet waar naar toe.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2019 om 14:28 geantwoord

Beste Gert,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen.

Om jouw klacht door te sturen naar de juiste afdeling en de desbetreffende chauffeur aan te spreken hebben wij het 14-cijferige pakketnummer nodig of jouw postcode en huisnummer.
Indien je het pakketnummer niet in bezit hebt, kan je dit opvragen bij de verzender.
Zodra je het pakketnummer hebt kan je dit via een van onze eigen officiële kanalen naar ons toesturen. Dit kan met een privébericht via twitter of facebook of met een contactformulier op onze website.

Wij hebben het op dit moment ook erg druk op de klantenservice, vandaar dat er lange wachttijden kunnen zijn. De belkosten vergoeden wij niet, omdat er ook andere kosteloze manieren zijn om met ons contact op te nemen, zoals de keuzes hiervoor opgenoemd.

Customer Service DPD

Heeft op 20 juni 2019 om 16:11 geantwoord

Ik heb geen facebook en ook geen twitter en ook geen pakketnummer mijn postcode is 6466KK 360 18-06-2019 eerste pakket niet bezorgd 19-06-2019 tweede pakket niet bezorgd .
Welke oplossing ??

Alle klachten die gemeld zijn door baager