Klacht: Pakketten gedumpt in gebouw

op 21 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De pakket bezorgen in Rotterdam weet in het Groot Handels gebouw niet de weg. Hij dumpt de pakketten in de hoop dat bedrijven elkaar wel gaan benaderen. Hoe slecht is dit!

Nog slechter is dat je bij DHL zelf geen klacht over de bezorging kan indienen. Die bezorger moet toch op een of andere manier aangesproken kunnen worden?

Wanneer ik geen pakketjes meer hoef te bezorgen. Dat de bezorger dit voortaan netjes zelf zal gaan doen. Anders had ik wel bij DHL in dienst getreden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Beste Sandra, Goed dat je hierover contact met ons legt. Het is zeker niet de bedoeling dat je vrijwillig continu pakketjes moet gaan bezorgen in het pand. Heb je toevallig zendinginformatie van een zending waarbij dit is voorgevallen? Op die manier kan ik achterhalen welke bezorger deze pakketjes steeds op het verkeerde adres achter laat. Graag verneem ik je reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht SandraVogel

4 maanden geleden - Beste Thijs, Helaas weet ik de gegevens niet meer daar de pakketten reeds zijn bezorgt. De bezorger laat de pakketjes niet af op het verkeerde adres. Hij is gewoon te lui om te zoeken in dit pand naar het juiste nummer. Ze worden ook niet bezorgt, maar gewoon ergens in het pand neergezet, zo van.. " zoek het maar uit met deze zooi". Het is op dinsdag 18.09 en op donderdag 13.09, vrijdag 14.09 gebeurt. Mocht ik wederom een pakket aantreffen in het pand, dan zal ik dit uiteraard communiceren. Groet Sandra

DHL

Heeft op 21 september 2017 om 13:39 geantwoord

Heeft op 25 september 2017 om 15:05 geantwoord

Hallo Thijs,
Vandaag zijn er weer 4 pakketten gedumpt in het gebouw. Dit is omtreeks 14.30 | 15.00 uur gebeurt.

Pakket 1:

(VI Company)
Unit A4. 194
300047544612
JUN491599949030033448703

Heb je zo voldoende informatie om de bezorger op te sporen?

Alvast bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door SandraVogel