Klacht: Pakketten die niet komen

Johan82 op 03 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag

Wij hebben 3 weken geleden bestellingen gedaan bij winkels en de pakketjes zijn er nog niet er word gezecht dat ze daar zijn dus kom er maar om wij daar heen geen paketten dan word er gezecht dat ze de volgende dag komen geen paketten nu willen wij wel eens weten wanneer de paketen en waar ze uit hangen

Met vriendelijk fan oosthoek

Gewenste Oplossing:

Als me paketen er zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Oosthoek, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakketjes nog niet heeft ontvangen. Graag kijk ik met u mee en zou ik de track & trace codes van deze pakketten willen ontvangen in een reactie op dit bericht. De track & trace codes zien er vaak als volgt uit: 3SABC123456789. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Oosthoek, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 november 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Oosthoek,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door