Klacht: Pakketten blijven in sorteercentrum hangen

LynnOpsomer op 04 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zijn normaal gezien twee paketten onderweg. 1 is al in het sorteercentrum van 18/06 en de 2de sinds 22/06. We zijn nu begin juli en het zou toch mogen toekomen.

Als de pakketten geleverd zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag met u mee naar het zendingsverloop van beide pakketten. Heeft u voor mij de track en trace code van beide? Dan kan ik namelijk met u meekijken. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht LynnOpsomer

2 jaren geleden - Goedemiddag Onderstaand de track trace codes JVGL06047542434362768613 JVGL06047542796601324655 Mvg Lynn

DHL

Heeft op 04 juli 2020 om 12:56 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Beide zendingen zijn op 2 juli bij ons binnen gekomen en toen hebben wij het overgedragen aan Bpost in België. Ik zie dat de eerste zending inmiddels ook geleverd is bij u.

Helaas kan ik u hier echter niet meer informatie over geven en daarom kunt u voor de tweede zending het beste contact met Bpost opnemen voor de verwachte bezorgdatum.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
DHL Parcel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door LynnOpsomer