Klacht: Pakketpost PostNL een groot drama!

op 15 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een webwinkel gespecialiseerd in sieradenkasten. Deze kasten heb ik laten maken, zodat deze in de norm zaten qua afmetingen voor pakketpost van PostNL. Hier een tijdje mee gewerkt, alles wordt zelf door ons verpakt en werkelijk 90 % komt stuk aan bij de klant, veroorzaakt door PostNL. Ik ben dus gestopt met PostNL en bezorg alles zelf. Een tevreden klant is zeer belangrijk! Deze heb ik nu, omdat alles zelf bezorgd wordt ipv door PostNL.Het kost meer tijd, maar uiteindelijk minder geld. Dus voor alle bedrijven; wilt u tevreden klanten houden en uzelf veel ergenis en gemiste omzet besparen, werk niet met PostNL!

PostNL biedt geen oplossing, ze vergoeden de inkoopwaarde en de verzendkosten. Vervolgens krijgt de klant natuurlijk een nieuwe sieradenkast (want wij weten wel wat service is! Maar met de kapotte kast kan je niets meer!
Post NL zou zich meer moeten verdiepen hierin, op klachtenbrieven krijg je geen bericht. Ik heb ze uitgenodigd om te laten zien hoe mijn pakketten verpakt worden....ook geen bericht. Kortom PostNL zou eens moeten leren wat service is!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door 5quint70