Klacht: pakketpost nooit optijd

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op de site van post nl staat de tijden waartussen de pakketpost in je straat komt, ik regel mijn afspraken dus om die tijden heen zodat ik mijn pakken in ontvangst kan nemen aangezien ze hier nooit aan de buren vragen om iets aan te nemen.

Gisteren zouden ze er tussen 12:3 en 16:30 zijn met mijn pakket, ze kwamen om 18:30 aankakken, zonder mijn pakken.

Nu vandaag zijn ze alweer te laat.

als de pakketdienst op tijd is en op de afgesproken dag komt met mijn pakket

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 15:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Looijaard,

Hartelijk dank voor uw melding op Klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik ga er vanuit dat u uw pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet in uw bezit heeft dan kunt u ook terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door R1993L