Klacht: Pakketpost niet bezorgd!!

N.S.Y op 24 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketpost is niet bezorgd. Eergisteren kreeg ik een melding dat het bezorgd zou worden vervolgens in de avond kreeg ik een melding dat het te druk is en dat men bezig is met sorteren. Wat is dit? Het is de laatste tijd al de zoveelste keer dat mijn post kwijt is. Wil je zekerheid betaal je voor track and trace en nog ontvang je niets.
3SOPKZ6797134

Ik wil mijn pakketje ontvangen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 februari 2021 om 12:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het nog niet ontvangen van uw zending.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb op basis van de door u gegeven barcode de zending nagekeken, en zie dat deze inmiddels in goede staat bij u is uitgereikt op 23 februari.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door N.S.Y