Klacht: Pakketniet bezorgd op juiste adres

op 29 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld via www.unisportstore.nl en het zou bezorgd worden door DHL. Het probleem is dat ik mijn pakketje nooit binnen heb gekregen en dat het ook niet is afgeleverd bij me buren. Via de track & trace link staat er wel dat het bezorgt is, maar ik heb niks binnen gekregen en me buren ook niet. Ik vind het schandalig dat er wel bezorgd staat maar niet bezorgd is op het adres dat op het pakketje staat omschreven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje zo snel mogelijk binnen krijgen. Traceercode is : 538157424835

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 september 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. U geeft aan deze niet te hebben ontvangen en daarom adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd. Dit onderzoek kunnen wij alleen in opdracht van de verzender starten, vandaar dat ik u daar naar verwijs. Hopelijk komt er dan snel duidelijkheid over uw pakket.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Klantenservice Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Giulianolima