Klacht: Pakketjes worden niet huis geleverd

Boze klant200 op 18 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket 1. Las tijdens eten thuis via de mail dat ik niet thuis was. Niet aangebeld. Reactie van Dhl. Zou niet mogen.
Pakket 2. Stond op begaande grond bij de lift. Niet aangebeld. Pakket moest worden getekend. Pakketbezorger gedaan.
Reactie Dhl. Zou niet mogen.
Zouden ze bij Dhl nog andere antwoorden weten. Of nog beter. Gewoon pakket afleveren waar ze door verzender worden betaald.
Belachelijk voor woorden de service

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketjes eens netjes op 2de verdieping worden afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2019 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht is contact opgenomen met het depot met de vraag de betreffende bezorger hierop aan te laten spreken. Het is absoluut niet toegestaan om een pakket in de lift achter te laten.

Ik verwacht dan ook dat een volgende zending netjes bij u op de verdieping aangeboden gaat worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Boze klant200