Klacht: Pakketjes voor de deur

op 05 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week vond ik 2x een pakket voor de deur, bezorgd door DHL. Lijkt mij niet de bedoeling. Wat als het gejat werd?

Gewenste Oplossing:

Wanneer de pakketjes netjes bij de buren bezorgd worden of bij dhl punt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er een pakket onbeheerd is achter gelaten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u voor mij de track en trace code van het pakket? Dan kan ik nagaan wie de bezorger is geweest en een klacht aanmaken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 juni 2021 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Alissa2