Klacht: Pakketjes voor de deur gezet

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Toen ik thuis kwam stonden twee pakketjes gewoon voor mijn deur. Iedereen had dit gewoon mee kunnen nemen.

Dit is de vierde klacht van zes pakketjes die post nl bij mij bezorgd heeft. Elke keer als ik een klacht indien krijg ik te horen dat het is doorgegeven aan de manager en dat het besproken is. Ik verwacht dat mijn pakketjes gewoon bij mij of mijn buren worden afgegeven en niet voor mijn deur gezet worden, in de lift, in de centrale hal of gewoon ergens anders omdat de bezorger te lui is om naar mijn verdieping te komen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Inden, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw pakketten onbeheerd zijn achtergelaten, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u van beide pakketten de 3S-code mee willen sturen? Aan de hand van deze gegevens kan ik een klacht voor u aanmaken, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Het klopt dat u in eerste instantie geen extra reactie krijgt op een klacht, dit wordt intern afgehandeld. De leidinggevende van de bezorger zal dit met hem/haar bespreken om de kans op herhaling te verkleinen. Ondanks dat u hier geen extra reactie op krijgt, zou u er zodoende wel vanuit mogen gaan dat de bezorging op uw adres weer op de juiste wijze zou moeten verlopen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht sareninden

10 maanden geleden - Van de pakketten heb ik het al direct aan jullie doorgegeven. De reden dat ik het nu ook hier plaats is omdat van de zes pakketten de laatste tijd er vier met dergelijke problemen zijn. Elke keer dien ik een klacht in krijg ik sorry sorry te horen van een medewerker die niks kan doen behalve het doorgeven en krijg ik bij latere navraag te horen dat het besproken is. Maar er veranderd niks. Dus dan maar publiekelijk gaan klagen omdat het werk gewoon flut gedaan wordt!

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Inden, Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Ik heb in mijn administratie gezocht, maar ik heb geen recente klachten terug kunnen vinden. Daarom zou ik nog wel graag een klacht voor u aan willen maken. Zou u mij hiervoor nog de track en trace codes van deze pakketten willen sturen? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Inden, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 09:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Inden,

Alle klachten die gemeld zijn door sareninden