Klacht: Pakketjes teruggestuurd

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De incapabele post.nl haalt onderhand écht het bloed onder mijn nagels vandaan….. Al 3 pakketjes vanuit het buitenland zijn teruggestuurd naar verzender omdat de pakketjes nooit zijn afgehaald op het afhaalpunt.
DAN MOETEN ZE WEL EEN BRIEFJE IN DE BRIEVENBUS DOEN ZODAT MEN OOK WEET DAT ER EEN PAKKETJE LIGT!!!!
Ik wil mijn oude postbode terug!!!! Hij begreep het…..

Ook hebben ze een x bij inname van een te versturen pakket bij een post.nl punt het verkeerde adres op mijn pakket gezet. Gelukkig is dat uiteindelijk goedgekomen maar ik ben het intussen goed zat!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik netjes een briefje in de brievenbus krijg als er een pakket klaar ligt en wanneer er weer mensen achter het service punt staan die weten hoe ze pakketten moeten innemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 augustus 2017 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Klaasse,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u geen berichten ontvangt als een zending van u bij een pakketpunt wordt bezorgd.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er al een melding is aangemaakt dat u geen bericht van ons hebt ontvangen. Dit is echter niet iets waar de bezorger iets aan kan doen. Het gaat hier om zendingen die direct naar een servicepunt worden gestuurd. De afhaalberichten worden dan automatisch per post gestuurd.

Mocht u in de toekomst nogmaals een zending uit het buitenland verwachten dan kunt u de buitenlandse track en trace code via www.internationalparceltracking.com volgen. Als de zending in Nederland is aangekomen en uw adres is gekoppeld dan krijgt u de 3S code te zien. Met deze code kunt u de zending volgen en wordt er op de site of de app aangegeven dat de zending voor u klaar ligt bij een pakketpunt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 24 augustus 2017 om 22:55 geantwoord

Ik kijk vaak op die website en dat werkt dus niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Scoobysnack1973