Klacht: Pakketjes steeds niet bezorgd, verkeerd, of zogenaamd afwezig?

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketjes worden niet bezorgd. Wij zijn steeds zogenaamd niet thuis of op verzoek van ontvanger naar een postnl locatie gebracht? Pakketten die wel bezorgd worden, moet je ruilen met je buren zodat je de juiste krijgt! Beste postbode van postnl: indien u helmond centrum niet kunt vinden, gelieve een ander baantje te vinden!

Wanneer ik mijn pakketjes op tijd en netjes krijg, niet 22:30 in de avond ook nog eens de vraag vd bezorger krijg even een pakket in de straat hierlangs te bezorgen, terwijl ik op Mijn pakket moet wachten!! Schandalig!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 14:34 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Rooij & de Lannooy,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging van uw pakketten niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u dit inmiddels heeft gemeld bij onze klantenservice. Er is een klacht opgemaakt en dit is inmiddels besproken met de medewerker. Ik hoop dat de bezorging weer correct verloopt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/ Bewaar of vermeld ook altijd de barcode van het betreffende pakket zodat er een melding kan worden gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door sannatas