Klacht: Pakketjes op straat achtergelaten

StB59 op 16 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger had blijkbaar haast of geen zin in zijn werk. Aangezien wij zelf onverwacht niet thuis waren konden wij de deurbel niet beantwoorden, maar daar is hij zelf niet achter gekomen. In plaats van bij aan te bellen en te wachten of er iemand opendeed om vervolgens bij gebrek aan reactij bijeen van de buren aan te bellen, heeft hij de pakketjes gewoon voor de deur gezet (4 seconden na aanbellen) en is weer doorgereden. De pakketjes lagen in het volle zicht aan de straat.
Hij heeft geluk dat hij niet bij mij in dienst is, dan was hij op staande voet ontslagen.

Excuses en preventieve maatregelen tegen zulk gedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 september 2021 om 13:39 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat uw pakket op deze manier is achtergelaten, dit is absoluut niet de bedoeling zo. Ik heb gelijk de klacht voor u ingediend- en dit gemeld bij de leidinggevende van de desbetreffende bezorger zodat dit verder met diegene kan worden behandeld- en kan worden verbeterd voor tijdens toekomstige leveringen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak van deze situatie.

Claudine
DHL Parcel E-care.