Klacht: Pakketjes onvindbaar

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste week zijn er 3 pakketjes afgeleverd. Het bericht van PostNL geeft aan dat het bij mij thuis is afgeleverd. Maar ik heb niets ontvangen en ook geen briefje in de bus gevonden….
Waar zijn mijn pakketjes? Ik heb mijn directe buren gevraagd, maar niets….
Post nl verwijst mij naar de verzender en alleen zij kunnen iets doen. Intussen ben ik geld kwijt en hen geen producten.

Gewenste Oplossing:

Een briefje in de bus waar de pakketten geleverd zijn?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Kuipers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u drie pakketten niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten waar uw zendingen zijn. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat zijn de track&trace codes van de betreffende pakketten? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Indien u de zendingen inmiddels in uw bezit heeft hoor ik dit uiteraard ook graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Kuipers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kuipers,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door LindaKui