Klacht: Pakketjes onvindbaar

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De laatste week zijn er 3 pakketjes afgeleverd. Het bericht van PostNL geeft aan dat het bij mij thuis is afgeleverd. Maar ik heb niets ontvangen en ook geen briefje in de bus gevonden….
Waar zijn mijn pakketjes? Ik heb mijn directe buren gevraagd, maar niets….
Post nl verwijst mij naar de verzender en alleen zij kunnen iets doen. Intussen ben ik geld kwijt en hen geen producten.

Een briefje in de bus waar de pakketten geleverd zijn?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Kuipers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u drie pakketten niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten waar uw zendingen zijn. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat zijn de track&trace codes van de betreffende pakketten? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Indien u de zendingen inmiddels in uw bezit heeft hoor ik dit uiteraard ook graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Kuipers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 10:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kuipers,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door LindaKui