Klacht: Pakketjes niet ontvangen

Chelengels op 21 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
Graag zou ik willen weten waar mijn pakketjes zijn.
Ze liggen al vanaf 12 september bij jullie en dus heb ik me bestelling nog niet ontvangen.
Mijn partner had vorige week ook al leverproblemen zijn alternate pakket was spoorloos verdwenen. (Later na onderzoek alsnog terug gevonden)
Graag wil ik mijn pakketjes alsnog ontvangen

Dat ik me pakketjes alsnog krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft nog geen pakket te hebben ontvangen. Zou u de track en trace code samen met uw postcode en huisnummer willen doorgeven dan kan ik dit voor u nakijken? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Chelengels

1 jaar geleden - Beste Ashna, Ten eerste bedankt voor uw bericht en het aanbod om te helpen. Het gaat om de volgende track and trace nummers. De bovenste is vandaag wel in verwerking gekomen. 3SWLT0017575245 3SWLT0017575149 3SWLT0017575075 Postcode 5667RM, nummer 9 Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, M.R. Engels

DHL

Heeft op 21 september 2021 om 10:19 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat de zendingen gisteren zijn ontvangen hier in Nederland binnen ons netwerk. De zendingen zijn dan ook vandaag in levering gegaan! De bezorger is onderweg en ik verwacht de zendingen bij u tussen nu en 15.00.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
E-care DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Chelengels