Klacht: Pakketjes niet leveren

op 20 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb meerdere malen met dhl contact gehad over mijn verdwenen pakketje. De bezorgster staat aan de deur, ik maak boven open, zie geen bezorgster? Kijk naar buiten rijdt ze weg! e-mail pakket bezorgd. Uhh ja.. maar niet bij mij?? Contact gezocht met de afzender op advies van DHL ook netjes gedaan. moest alle buren maar vragen was het antwoord van DHL (woon in een appartementencomplex, dus begin maar) heb 4 keer met DHL aan de lijn gehangen. DHL schuift het af met als antwoord: via onze tracker zien we dat onze collega op het adres is langs geweest. Ja dat klopt inderdaad, maar ze heeft het pakket aan iemand anders gegeven! Ik zal nooit meer iets versturen via DHL!! fouten maken kan altijd, maar wimpel mensen niet zomaar af!! Met de brutaliteit ook nog erbij, om mij als een leugenaar neer te zetten dat het pakketje wel degelijk is afgeleverd vind ik nog kwalijker!! Ik wil gewoon mijn pakket!! Niet meer niet minder!!!!

Als ik mijn pakketje heb ontvangen! Het is van emotionele waarde!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag. Wat vervelend dat het pakket niet ontvangen is zeg. Ik verwacht dat wij helaas geen ander antwoord kunnen geven dan via onze klantenservice is gedaan, maar ik kijk graag even mee wat hier de beste vervolgstappen zouden zijn voor u. Kunt u daarvoor uw zendingsnummer toesturen? Alvast bedankt. Emiel Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Tffny