Klacht: Pakketjes niet en te laat bezorgd

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen 5 dagen heeft wederom 3 keer een pakket te laat geleverd. Daarnaast is een brievenbuspakketpost (zonder briefje achter te laten in onze brievenbus), in een straat verderop geleverd.
Vandaag zou ik tussen 16-18 een pakketje ontvangen, een cruciale levering waar veel mensen hard aan hebben gewerkt om het mogelijk te maken aangezien wij morgen op vakantie gaan en dan dit pakket nodig hebben. Aangezien ik wist dat er een pakketje zou komen, ben ik de hele middag thuis gebleven (want ja postNL komt ook wel eens te vroeg). Om 19u keek ik nogmaals de track&trace code na aangezien ik nog steeds niet ontvangen had. De status: ”we hebben u gemist” en geen briefje in de brievenbus. Ik vermoed dat PostNL gewoon niet langs geweest is, aangezien ik de hele middag thuis ben geweest en geen busje langs heb zien rijden. Erg vervelend. Gelukkig is er een optie om het pakket morgen vanaf 9u op te halen, maar hier zitten meerkosten aan verbonden en ik moet ervoor een stuk rijden. En dat allemaal net voor je vakantie

Gewenste Oplossing:

PostNL dient de extra gemaakte kosten voor de ochtendlevering en gemaakte benzinekosten te vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 augustus 2017 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Huizinga,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld maar gewoon is doorgereden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry! Graag geef ik een toelichting.

Uit mijn administratie zie ik dat er ondertussen een melding van is gemaakt, de teamleider gaat dit nu bespreken met de bezorger. Ik ga ervan uit dat het dus niet weer gebeurt! Gelukkig heeft u het pakketje op kunnen halen van de locatie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Emm1990