Klacht: Pakketjes kwijt,niet bezorgd op afgesproeken tijden etc

op 05 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketbezorging door DHL is ver onder de maat.
Ervaringen. Pakket kwijt,ik moet zelf met afzender een oplossing zoeken!!
Pakket niet bezorgd op afgesproken tijden zonder bericht
Pakket bezorgd op andere dan aangekondigde dag etc etc
Pakket zgn bezorgd op een ander maar niet bestaand adres!!
Service veel slechter dan bijv PTT post,DPD etc

Gewenste Oplossing:

Liefst(maar ligt aan afzender) geen pakketjes meer via DHL
Zelfde leverstiptheid en goede info als PTT post of DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag! Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u zo ontevreden bent over de bezorging van DHL. U geeft een aantal voorvallen aan, kunt u dit wellicht toelichten? Ik zou u graag verder helpen maar heb dan wat aanvullende gegevens nodig. Kunt u mij de traceercode sturen van een zending waar u op dit moment problemen mee ondervindt? Met vriendelijke groet, Janneke DHL Klantenservice Webcare

Reactie van de melder van de klacht ruuddb

2 maanden geleden - Kijk eens op trustpilot etc Meer dan 95% dikke ellende met DHL Met DPD of PTT post nooit die problemen. Tijdje geleden briefje in de bus dat pakje op ander adres was bezorgd. Dit adres bestond helemaal niet Dus vreemde info van de bezorger Kontakr met klantenservice leverde op dat ze niets konden doen???? Ik moest zelf kontakt opnenen met de leverancier die zi begripvol was om een nieuw pakket te sturen Te gek voor woorden Gisteren zou pakket komen tussen 1800 en 2100 (speciaal die tijd gevraagd)Niets bezorgd en ook geen bericht. Chaffeur schijnt het te hebben teruggebrachr naar sorteercentrum???? Hopenlijk nu vanavond Kennelijk had chauffeur geen tijd of zin meer en zo gaat het 3 van de 5 keer. Echt toppunt van amateurisme en slechte service die getuige de vele klachten struktureel lijkt. Ik ben bijna zover niets meer te bestellen bij webshops die verzenden via DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:29 geantwoord

Uw info klopt, ik heb echter wel extra betaald voor avondlevering waar niet aan voldaan is.
Maar langer geleden pakketje helemaal niet bezorgd.
Afzender moest overnieuw opsturen
Het aantal problemen ,zie bijv ook Trustpilot etc. ,bij DHL is eenvoudigweg te groot

Alle klachten die gemeld zijn door ruuddb