Klacht: Pakketjes komen niet aan

op 11 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

23-04 18-05 is er een pakketje naar mij gestuurd wat door de brievenbus kan. Er zaten helaas postzegels op dus heb ik geen tt code.
Beide pakketjes zijn nog steeds niet aangekomen.
Ik baal er echt van. Kan er niets meer aan gedaan worden?

Als de pakketjes alsnog aankomen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Kleijer, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u de zendingen niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat er op 23-4 en op 28-05 een brievenbuspakket is verstuurd naar uw adres en dat dit als poststuk is verstuurd. Het is zeer spijtig dat de pakketten nog niet aangekomen zijn en ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het gedane ongemak. Het is niet mogelijk om te zien waar het het poststuk zich bevind omdat reguliere post niet te volgen is. Wel dien ik graag een klacht voor uw in. Hiervoor ontvang ik graag de naam van de afzender en hoor ik graag of u ooit een kennisgeving heeft gekregen. Ik zie uw reactie, inclusief de uitgevraagde gegevens, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 09:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Kleijer,

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lady1986