Klacht: Pakketjes half in brievenbus gepropt

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een aantal weken worden de verschillende kleine pakketjes die we vanuit het buitenland ontvangen, en die eigenlijk net niet door de gleuf kunnen, door de postbode met geweld in de brievenbus gepropt. Vaak is daardoor de verpakking en soms zelfs de inhoud beschadigd. Soms steekt het pakket nog grotendeels uit de brievenbus, waardoor het risico bestaat dat iemand ons pakketje wegneemt. Op de website van PostNL kun je momenteel je klachten slecht kwijt, aangezien een aantal functies zoals klachtenformulier is uitgeschakeld. Ook wordt er niet gereageerd op een rechtstreeks bericht via twitter, alhoewel ze beweren binnen 4 uur te reageren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de postbode aanbelt als het pakketje niet (goed) in de brievenbus past en dit zoals gebruikelijk bij ons aan de deur bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Barreto,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de post niet goed bij u wordt bezorgd en dat deze uit de brievenbus steken. Dit is zeker niet de bedoeling en daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik heb voor u een melding aangemaakt en dit zal naar het sorteercentrum gestuurd worden. De postbode zal hierop worden aangesproken zodat het niet weer gebeurt.

Ik hoop dat in de toekomst de zendingen gewoon in de brievenbus passen of dat de postbode even aanbelt om het pakket af te leveren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door danibr50