Klacht: Pakketjes en aangetekende brieven worden gewoon in de gang gelegd

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De laatste tijd ontvangen we op ons adres (Heraclesstraat 8, 5048 CG Tilburg), post voor alle bewoners van ons pand pakketjes en ook soms aangetekende brieven. Ook pakketjes waar voor getekend moet worden worden gewoon in de gang gelegd. Zeer slecht vinden wij. In ons pand zitten meerdere bedrijven en alle post wordt nu op nummer 8 in de gang neergelegd. Dit is geen incident, maar het gebeurt de laatste tijd steeds.

Als dit niet meer gebeurt. Wij willen alleen post voor Logistic Force Flex of Logistic Force Payroll ontvangen en niet voor alle andere bedrijven. Bovendien moeten pakje afgeleverd worden en niet in de gang worden gelegd. Zowel dinsdag 11 september als woensdag 12 september is dit gebeurd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging in uw bedrijfspand. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Uiteraard dient de bezorger de pakketten bij de aangewezen woning aan te bieden. Ik vind het kwalijk te vernemen dat dit niet gebeurd, en de zendingen in de hal worden laten staan. Helaas kunnen wij niet per bedrijf een onderscheid maken, gezien we op adres leveren - niet op naam. Wel kan ik voor u een melding uitzetten naar het betreffende depot zodat dit kan worden besproken met de bezorger. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - 1 of meerdere barcodes van de betrokken zendingen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Logistic Force

3 maanden geleden - De onderstaande code stond in een Track Trace melding. Is dan een code waar u iets aan hebt: 3SMTP128946940

Reactie van de melder van de klacht Logistic Force

3 maanden geleden - Vandaag ligt er weer een pakje in de gang bij de voordeur: Code is: 3BAAS215464237 Dinsdag was het o.a. deze zending: 3SMTP128946940

Heeft op 14 september 2018 om 18:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik wilde de klacht voor u doorzetten naar de desbetreffende afdeling, echter zag ik dat u een zakelijke klant van ons bent. Dit is enkel klantenservice voor consumenten. Indien u een klacht wilt indienen met uw zakelijke account, kunt u het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling. Dit kunt u doen via: https:www.postnl.nlklantenservicezakelijk. Zij kunnen dit verder voor u afhandelen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Logistic Force