Klacht: Pakketjes afgeleverd maar niet bij ons.

op 03 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zaten te wachten op 1 pakketje uit Italië en hadden ivm afwezigheid de eerste afleverdag gewijzigd naar een andere dag namelijk afgelopen maandag (1 mei) .
Volgens de site zou het ’s Avonds worden afgeleverd.
Wij waren gewoon thuis en wat zien wij op de site staan??

Pakket afgeleverd !! Bij buren paar verdiepingen lager en ZONDER achterlaten van een briefje dat het bij hun ligt..
En nogmaals wij waren gewoon thuis en WIJ moesten tekenen voor ontvangst en niet DIE buurman/vrouw.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt !!!

Gewenste Oplossing:

Dat er actie wordt ondernomen om dit soort dingen te voorkomen.

Achterlaten van een briefje is echt NIET zo moeilijk lijkt mij..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 mei 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Deze zending is verstuurd via DHL Express, dit netwerk is gescheiden van DHL Parcel en daardoor kunnen wij uw klacht niet naar de juiste afdeling doorzetten. Ik raad u aan dit te melden bij DHL Express, dit kan telefonisch via de klantenservice: 088 055 2000 of via: http://www.dhl.nl/nl/contact_center/contact_express.html

Met vriendelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 03 mei 2017 om 16:46 geantwoord

Dhl is dhl !
Dit is afschuiven! Jullie kunnen deze klacht naar de juiste afdeling sturen, zo moeilijk is dat toch niet!

Alle klachten die gemeld zijn door Patje1401