Klacht: Pakketje zonder noodzakelijke handtekening

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postnl zegt een pakketje afgeleverd te hebben, ik ben niet thuis, pakketje was een handtekening voor nodig. Zover ik kan zien is het pakketje afgeleverd zonder handtekening Niet Bij Mij. Contact opgenomen maar nemen geen verantwoording. Hun chauffeur doet iets fout maar doorverwezen naar opdrachtgever verzending. Pakketje bevat een telefoon van €300.
Vooral het afschuiven stoort me enorm.

Gewenste Oplossing:

Pakketje of vervangende zelfde telefoon, uiterste geval €300 waarde telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Helweg,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket niet is afgeleverd. Ik snap dat u graag wilt weten waar uw pakket nu is. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met de afzender. Als onze opdrachtgever kan diegene bij ons een onderzoek aanvragen om te achterhalen waar dit pakket is.

Ik hoop dat snel duidelijk wordt waar uw pakket is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door barryhelweg