Klacht: Pakketje zomaar achtergelaten! ONGEPAST!

op 25 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik in de brievenbus keek, vond ik een briefje van de buurvrouw met de volgende boodschap: “Beste buurman. Er ligt een pakketje voor jullie. Voordat iemand die pakt heb ik hem in huis. Je kunt hem ophalen bij nummer … Groeten de buurvrouw”.

Als ik niet thuis ben, hoort de bezorger het pakje gewoon weer netjes mee te nemen en een briefje in de bus te doen! Voor hetzelfde geldt neemt iemand anders mijn pakketje mee. Ik vind het echt Ongepast en Onprofessioneel! Dit is gebeurd op 11 mei in de namiddag.

Gewenste Oplossing:

Netjes het pakketje weer mee terugnemen met een briefje in de brievenbus.

OF

Aan bellen bij een ander huisnummer en vragen of het pakketje daar afgegeven mag worden. Vervolgens een briefje in mijn brievenbus doen bij welk huisnummer het pakketje afgeleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door roga1706