Klacht: Pakketje zomaar achtergelaten! ONGEPAST!

op 25 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Toen ik in de brievenbus keek, vond ik een briefje van de buurvrouw met de volgende boodschap: “Beste buurman. Er ligt een pakketje voor jullie. Voordat iemand die pakt heb ik hem in huis. Je kunt hem ophalen bij nummer … Groeten de buurvrouw”.

Als ik niet thuis ben, hoort de bezorger het pakje gewoon weer netjes mee te nemen en een briefje in de bus te doen! Voor hetzelfde geldt neemt iemand anders mijn pakketje mee. Ik vind het echt Ongepast en Onprofessioneel! Dit is gebeurd op 11 mei in de namiddag.

Netjes het pakketje weer mee terugnemen met een briefje in de brievenbus.

OF

Aan bellen bij een ander huisnummer en vragen of het pakketje daar afgegeven mag worden. Vervolgens een briefje in mijn brievenbus doen bij welk huisnummer het pakketje afgeleverd is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL