Klacht: Pakketje zogenaamd afgeleverd bij een ophaal locatie (parcel shop) maar niet aanwezig!

op 20 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou op woensdag 13 december aankomen tussen 14 – 18, maar er is nooit iemand langs geweest. Lekker dag thuis voor niets! Dag later heb ik contact opgenomen met DHL, zodat het pakketje zou worden afgeleverd bij een DHL Parcel shop.

Vrijdagavond zie ik op de track & trace pagina staan dat het pakketje om 20:16 is afgeleverd. Ik fiets naar de parcel shop om het pakketje op te halen. Maar helaas, de parcel shop heeft mijn pakketje niet gekregen die avond/dag.. Dus nu zegt DHL dat mijn pakketje is bezorgd, maar deze is niet aanwezig op de bezorglocatie…

WAAR IS MIJN PAKKETJE NU?

Achteraf is ook nog eens de track & trace pagina aangepast, en heeft men erin gezet dat ik op woensdag 13 december niet thuis was.. leuk grapje..

Ik wil mijn pakketje graag hebben, of vergoeding van de aanschaf van het product.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2017 om 13:54 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens ons systeem zou deze zending inderdaad bij u bezorgd zijn. Omdat u aangeeft niets ontvangen te hebben lijkt het mij goed om een onderzoek op te starten voor deze zending. Middels een onderzoek zullen wij uitzoeken waar uw zending geleverd is zodat u deze alsnog zo snel mogelijk kunt ontvangen. Ik wil u dan ook adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Die zaal dit dan verder oppakken met DHL en de gegevens verstrekken die benodigd zijn voor het onderzoek.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht NickDr

11 maanden geleden - Als het goed is wordt er een onderzoek ingediend door de verzender van het pakketje. Ik wil DHL nog even bedanken dat zij dit hele proces zo slecht mogelijk hebben gemaakt. Ik ben de persoon die geld betaald voor het product, dan lijkt het mij niet meer dan degelijk als ik mijn eigen onderzoek mag indienden, in plaats van dat het via een 2e partij moet.... Ik vermijd DHL zoveel mogelijk vanaf nu. Btw, nog steeds geen pakketje :) Bijna 1 week later. DHL = bezorgers stelen pakketjes...

Alle klachten die gemeld zijn door NickDr