Klacht: pakketje zoek en dhl doet alsof het iedereen zn schuld is behalve van dhl

op 04 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou donderdag tussen 12.00 en 18.00 uur geleverd worden. Ik heb er de hele dag op gewacht. Daarna werd t vrijdag tussen 12.00 en 15.00 uur weer gewacht erop. Nu staat er dat ie 17.15 is geleverd maar niet bij mij want ik was niet thuis, en ben ook alle buren af gegaan daar ligt ie ook niet. En er lag ook geen briefje in de bus. Nu heb ik de klantn service van dhl gebeld en die zeggen doodleuk dat i bij de winkel moet wezen waar ik mn spullen gekocht heb. I vind dit belachelijk want i moet nu zelf mn pakketje gaan achterhalen . Terwijl DHL er verantwoordelijk voor is. En het een kleine moeite moet zijn om voor degene van de klantenservice contact op te nemen met diegene die mijn pakketje zou bezorgen. Ik vind dat het dhl zn verantwoording is om te zorgen dat ik mijn pakketje op tijd krijg en het niet zoek raakt.

Als ik normaal te woord gestaan word door dhl, en deze mijn pakketje gaat lokaliseren als ik erom vraag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:40 geantwoord

Goedendag,

Ik begrijp uw frustratie en betreur uiteraard wat er gebeurt is! Helaas is het zo dat als er iets verkeerd gaat tijdens het verzenden, dan heeft de verzender het onderzoek en het claimrecht. U bent klant van de verzender, en de verzender is klant van DHL. Ik zal u daarom toch hoe vervelend dat ook mag klinken, in een situatie als deze moeten doorverwijzen naar de verzender. Mijn excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door John Kr