Klacht: Pakketje zoek.

Trouwvw op 11 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje laten versturen via postnl via markplaats.
Track en trache blijft hangen.
Onderzoek gedaan door medewerker van postnl.
Zal terug gebeld worden.
Kreeg mail dat pakket kwijt is.
Verzendkosten zal ik terug krijgen via postnl , na verzendbewijs nummer terug te mailen.
Maar marktplaats koper had hem.betaald volgens mij.
Nou wordt bedreigd door de koper doordat postnl pakketje kwijt is.
Heb me horen vertellen door bekende bronnen dat ze daar voor verzekerd zijn.
Pakketje blijft hangen bij sorteer centrum.
Wat moet nou doen?

Volledige bedrag van waarde van pakket vergoed krijgen met verzendkosten.
Of pakket netjes afleveren bij de koper.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 december 2021 om 15:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als een zending niet is aangekomen bij de geadresseerde. Wij zijn een vervoersbedrijf die van A naar B iets moeten leveren. Soms gaat dat fout. Als u daardoor bedreigd wordt door de geadresseerde wil ik u adviseren om die klacht bij de juiste mensen neer te leggen. Zoals u zelf ook al heeft aangegeven is het pakket vermist. Omdat er geen verzekering gekoppeld is aan dit pakket kan ik ook niet overgaan tot het uitkeren van een vergoeding. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Trouwvw

Heeft op 11 december 2021 om 16:18 geantwoord

Geld terug van verzendkosten en waarde van pakket

Alle klachten die gemeld zijn door Trouwvw