Klacht: Pakketje zoek?

op 29 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 weken geleden heb ik een pakketje verstuurd naar Frankrijk. Het adres is juist en ook het label is juist opgeplakt. Als ik bij de pagina ”volg je pakket” kijk, staat er als laatste update op 17 Augustus dat het pakketje zich in het sorteercentrum bevindt. Dat was meteen ook de laatste update. Het pakketje gaat naar een vriendin in Frankrijk, dus het is geen terugzending. Via de telefoon wordt de verbinding verbroken na een minuut. Hoe nu verder?

Ik zou graag een update krijgen over waar het pakketje zich nu bevindt, en wanneer het aan zal komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 augustus 2018 om 11:51 geantwoord

Heeft op 31 augustus 2018 om 17:02 geantwoord

Hallo,

Ik heb de klantenservice gebeld. Ze zeggen dat het adres niet compleet is, terwijl hij helemaal compleet is. Het ene dingetje wat ik me kan bedenken is dat ik Parijs in het nederlands heb geschreven. Terwijl het adres klopt en compleet is, komt het pakketje terug mijn kant op. Prima, maar het is toch niet zo dat ik nu een nieuw label moet gaan betalen zonder dat er iets mist aan het huidige adres op de label?

Alle klachten die gemeld zijn door elisaarose