Klacht: pakketje zoek

op 11 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken is een pakketje dat voor mij bestemd is, zoek. De barcode is 3SOPKA0647107.
Nu kan er in ieder bedrijf wat misgaan. Maar de manier waarop Postnl dit behandeld is weerzinwekkend. In eerste instantie werd verteld dat ik waarschijnlijk door de verzender opgelicht was. Omdat zij mij een print van de inleverbon gestuurd had, was dat natuurlijk zeer onwaarschijnlijk. Vervolgens kreeg ik te horen dat het inleverpunt (Readshop Honselersdijk) de schuldige was. Uiteindelijk heeft de verzender een bericht aan Postnl gestuurd. Waarop zij de reactie kreeg dat het pakje waarschijnlijk bij de distributie zoekgeraakt is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden:
a. Als het pakketje alsnog opgespoord wordt.
b. Als dat niet lukt, Postnl contact met mij opneemt over de schadevergoeding
c. Post.nl een excuusbrief stuurt aan de verzender: E. v/d Burg. Ten onrechte is zij door Postnl beschuldigd van oplichting.

Ivm met mogelijke juridische stappen, wil ik graag een schriftelijk antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 11 februari 2018 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hermanides,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is en u uw pakket graag zou willen ontvangen. Ik zie dat het pakket door ons verwacht is, maar niet fysiek is ontvangen. Mocht de afzender wel het pakket geleverd hebben dan kan de afzender in dit geval een onderzoek starten. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Ik raad u dan ook aan dit door de afzender te laten doen. De afzender is de partij welke een overeenkomst met ons heeft. Daarom is dit de partij die een onderzoek kan opstarten en kan zorgen voor een passende oplossing richting u.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 februari 2018 om 19:50 geantwoord

In exact dezelfde bewoordingen heb ik dit antwoord al enige keren gehad. De verzender heeft meer dan een week geleden kontakt opgenomen met Post.nl. Zij kreeg te horen dat het pakje 'waarschijnlijk bij de distributie kwijt is geraakt.
Nogmaals m'n verzoeken aan Post.nl:
a. Probeer alsnog het pakje op te sturen
b. Lukt dat niet, neem dan kontakt met mij op over schadevergoeding
c. Stuur bericht aan verzender met excuus voor het feit dat zij door medewerkster van Post.nl van oplichting beschuldigd werd.

Alstublieft geen standaardantwoorden meer.

a. Probeer het pakje alsnog op te soren

Alle klachten die gemeld zijn door C.Hermanides