Klacht: Pakketje zoek?

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een hele poos geleden tijd en data geprikt om een retourzending op te laten halen door DHL (Pakketje van Wehkamp). In plaats van het pakketje van Wehkamp is mijn (ongeopende) pakket van MIINTO meegenomen (Die lag er precies naast). Nou begrijp ik dat mijn moeder ter plaatse zelf moest weten welke mee moest, daarentegen is het raar dat de bezorger niet weet waar hij voor komt?? Er staat letterlijk MIINTO op het pakketje. Ook heeft ze een briefje gekregen nadat het pakketje is gescand (geen idee hoe hij dat heeft gedaan), dag ervoor DHL punt geweest waar ze zeiden dat het voor retour een andere barcode nodig had? Dus vind het maar apart dat hij is \\\”gescand\\\”.
Pakketje is dus nooit aangekomen bij Miinto.
Wat doet DHL met pakketjes die niet in behandeling genomen kunnen worden? Er staat een postadres EN retouradres op het pakket. Dus dan maar lekker zelf houden???
Trouwens, DHL bezorgt oorspronkelijk de pakketjes van miinto.

Ik wil me pakketje terug. Indien dit niet mogelijk is, wil ik mijn geld terug. (waarde van het pakketje).

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er een verkeerd pakket retour is meegenomen door een bezorger van DHL. U heeft hier een bewijs van ontvangen, graag ontvang ik het nummer dat hier op te vinden is. Ik kan dan voor u nakijken waar de zending naartoe is gestuurd. U kunt vervolgens contact opnemen met deze afzender. Via de afzender kan er dan eventueel een onderzoek gestart worden. Graag ontvang ik de gevraagde gegevens van u. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht xfidelya

5 maanden geleden - JUN408364008210002363228 Miinto geeft aan dat ik bij jullie moet zijn voor dit probleem. Via hun valt niks te regelen vanuit mijn kant. Het is immers ook niet hun schuld..

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:04 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Uw afhaalopdracht is ingeboekt door de Wehkamp. Er is een pakket bij u afgehaald. Deze is naar de Wehkamp verstuurd. Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met Wehkamp. U kunt bij hen melden dat het verkeerde pakket aan hen is geretourneerd. Zij kunnen dit samen met DHL oppakken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door xfidelya