Klacht: Pakketje zoek

op 22 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie dagen wachten we op een pakketje dat bezorgd zou worden. Tot op heden zonder succes. Snap best dat iets fout kan gaan maar dan verwacht ik dat een klantenservice het uit gaat zoeken. Enige dat ze nu al 3 dagen zeggen: “ik denk dat het morgen komt”.

Gewenste Oplossing:

Als klantenservice z'n best doet om hun probleem op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
U geeft aan dat de zending behoorlijk vertraagd is en meerdere keren niet is aangeboden. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Tevens zal ik hier melding van maken bij het depot.
Volgens mijn gegevens is de zending vandaag afgeleverd bij de door u opgegeven parcelshop. U kunt uw zending daar vandaag en de komende week afhalen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mjkooij