Klacht: pakketje wordt telkens niet bezorgd omdat zogenaamd niemand thuis is

ichelle op 17 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakket zou vrijdag, dan zaterdag, dan maandag en nu weer dinsdag bezorgd worden. Zogenaamd is er steeds niemand thuis en heeft de bezorger mij steeds gemist. Dat kan helemaal niet, want het gaat om een gevangenis waar 247 een portier zit! DHL komt gewoon niet langs en zeggen dat ze langs zijn geweest. Pur oplichting. Dan moet ik ook nog steeds een nieuwe bezorgafspraak maken, omdat zij mijn pakket steeds bij een servicepunt willen afleveren. (3SPS19121200636)

als het pakket gewoon volgens afspraak bezorgd wordt op het adres wat ik heb opgegeven en überhaupt wordt aangeboden! Lijkt me dat iedereen ook snapt dat ik daarvoor betaal en dat een gedetineerde niet even naar een ophaalpunt kan lopen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 december 2019 om 14:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u al geruime tijd op een zending wacht, die maar niet geleverd wilt worden. Ik zie dat dit pakket niet geadresseerd is aan de inrichting waar u zit, en dat er slechts een naam aan gekoppeld is. Mogelijk maakt dat hier de levering moeilijk.

Ik zet graag een bericht voor u door over deze zending, met de vraag of er extra aandacht aan levering kan worden besteed. Ik raad u aan om de track trace daarvoor nog even goed in de gaten te houden. Mocht de volgende levering ook niet lukken dan zal de zending retour gaan. In dat geval kunt u dit het beste meteen met uw verzender oppakken, zodat die u hierin verder kan helpen.

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ichelle