Klacht: Pakketje wordt niet op servicepunt afgeleverd

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag 25-07 kreeg ik een niet thuis berichtje door de brievenbus, tot zover goed, maar hier stond helaas geen code op waarmee ik het pakketje bij het servicepunt kon laten bezorgen. In de hoop dat ik de volgende dag een berichtje met een code zou krijgen afgewacht. Woensdag en Donderdag geen niet huisberichtjes gehad. Donderdag tussen 5 en 6 maar eens met de klantenservice gebeld of ik mijn pakketje bij het servicepunt kon laten bezorgen. Ik kreeg te horen dat her pakketje al twee keer aangeboden was maar er was niemand thuis.
Met de vriendelijke dame van de klantenservice afgesproken dat het pakketje bij het service punt bezorgd zou worden. Ik zou ook nog een bevestigingsmailtje krijgen als het pakketje afgehaald kon worden.
Ondertussen heb ik nog geen bevestigingsmailtje gehad en ben ik op vrijdag en zaterdag tevergeefs naar het afhaalpunt geweest.
Ik denk nu wel drie keer na voordat ik bij een webshop bestel die via DHL bezorgt. Bij PostNL kan het wel goed.

Als het pakketje voor het eind van de week (voor 05-07) bij het service punt afgeleverd wordt en ik bericht krijg wanneer ik het af kan halen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:03 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses dat de levering niet is gegaan zoals we dit hadden gehoopt. Ik zie dat uw pakket vrijdag herlabeld is en vandaag alsnog bij u is aangeboden. Ik snap dat het vervelend is als u zolang moet wachten op uw pakket. Ik ga hier een interne melding van maken.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:50 geantwoord

ik ben weer bij de parcelshop geweest en nog steeds geen pakketje.
inmiddels 3 keer bij de parcelshop geweest en 2 keer gebeld.
Aankomende zaterdag ga ik op vakantie en wil graag de bestelde t-shirts meenemen. Op dit moment weet ik door de loze beloftes nog steeds niet waar ik aan toe ben. ik wil graag weten wanneer en waar ik mijn pakketje af kan halen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rakky1711