Klacht: Pakketje wordt niet bezorgd

77Kousilis op 02 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn paketje van Magolucky met Reference no.LL376292307LU blijft al weken hangen in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE. Er zijn problemen denk ik als Incorrect address – item retained. Ik heb Magolucky geschreven maar ik krijg o reactie

Gewenste Oplossing:

De oplossing is het pakketje bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 maart 2021 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas zie ik in de status dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing. Hopelijk kan die het pakket opnieuw naar u versturen, zodra het daar retour is gekomen. De exacte reden van retour staat op het pakket zelf vermeld. Dit kan ik niet precies uit de status herleiden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 77Kousilis