Klacht: Pakketje wordt niet bezorgd

77Kousilis op 02 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn paketje van Magolucky met Reference no.LL376292307LU blijft al weken hangen in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE. Er zijn problemen denk ik als Incorrect address – item retained. Ik heb Magolucky geschreven maar ik krijg o reactie

De oplossing is het pakketje bezorgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 maart 2021 om 15:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas zie ik in de status dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing. Hopelijk kan die het pakket opnieuw naar u versturen, zodra het daar retour is gekomen. De exacte reden van retour staat op het pakket zelf vermeld. Dit kan ik niet precies uit de status herleiden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 77Kousilis