Klacht: pakketje wordt niet afgeleverd

op 16 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 28 nov heb ik een pakketje opgestuurd naar een school in Brabant.. DHL meldt dat er vier pogingen gedaan zijn om het pakket te bezorgen, maar de geadresseerde zou steeds niet thuis zijn.

Dit kan wel kloppen, want basisscholen zijn vooral overdag open en nooit ’s avonds.

Het pakketje 3SDFC1433732814 gewoon bezorgen of teruggeven aan verzender

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 14:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor deze late reactie. Uw zending wordt verstuurd via het particulieren netwerk. Dit wil zeggen dat wij ook in de avond en weekenden bij u langs komen. Indien u niet aanwezig bent kunt u de levering wijzigen naar daglevering. Uw zending is retour afzender gestuurd wegens het maximaal aantal bezorgpogingen. Om uw zending alsnog te ontvangen wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender van het pakket. Zij zullen het opnieuw moeten versturen.

Miranda
DHL Parcel Klantenservice

Heeft op 18 december 2017 om 16:40 geantwoord

Het is te zot voor woorden dat men vier keer probeert een pakketje te bezorgen in de avond, terwijl een kind van vier jaar je al kan vertellen dat kinderen alleen maar overdag leskrijgen. Hoe stompzinnig kun je je werk doen

Alle klachten die gemeld zijn door jan van esch