Klacht: Pakketje word uit de auto gegooid

Daniel Jacobs op 10 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Komt er een bezorger bij ons voor de deur voor een pakketje te bezorgen, gaat achterin in de auto gooit het pakketje op straat en gaat dan bezorgen, als ieder pakketje zo word bezorgt blijft er niets meer van over, ik heb het op beeld staan en kenteken genoteerd, tijdstip bezorging was op 3 december om 16.50 uur, kenteken 7-vkn-83,
Mvg D.Jacobs

Dat deze chauffeur wel aangesproken word, want dit is goede reclame voor Dhl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. We moeten natuurlijk zorgzaam met de pakketten omgaan. We willen niet dat iets beschadigd raakt. Heeft u voor mij misschien ook de postcode en huisnummer van één van die adressen waar die dag is bezorgd? Op die manier hebben we het het snelste uitgezet. Met vriendelijke groet, Jasmin DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Daniel Jacobs

1 jaar geleden - Scholeksterstraat 37 is een pakket bezorgd met parfum van Douglas. Heb de bewoner dit al medegedeeld.

DHL

Heeft op 10 december 2019 om 11:49 geantwoord

Goedemorgen meneer Jacobs,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Hiermee kon ik eenvoudig nagaan welke bezorger dit was. Zijn leidinggevende pakt de klacht nu met hem op. Ik ben er dan ook zeker van dat deze bezorger in het vervolg de nodige voorzichtigheid betracht.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Harald
Webcare DHL Parcel