Klacht: Pakketje word achtergehouden, na een fout van hun..

op 12 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik zit met een probleem.
12sept heb ik een pakketje besteld, deze is 13 sept 17.01 verstuurd met postnl.. Sinds 14 sept ligt hij bij de primera in Utrecht (vanaf 15.00 af te halen).
De postnl is en kan nooit aan de deur zijn geweest in deze korte tijd.
Na een week heb ik contact gezocht met de afzender, en ben ik er via track&rtrace achtergekomen waar het pakje lag (midden Utrecht, terwijl ik in Bilthoven woon).
Omdat ik geen bewijsje heb, willen ze het pakketje niet meegeven..
Nu willen ze dat de afzender een onderzoek begint, maar deze laatniks horen.
Ik heb post nl 6x gebeld, 2x hebben ze beloofd dat de floormanager mij terug zou bellen..gebeurd gewoon niet.
Wat kan ik nu nog doen?
Mvg K Hensbergen

Gewenste Oplossing:

Excusus, en mijn pakketje zo snel mogelijk thuis afgeleverd..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Hensbergen, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bij een verkeerde afhaallocatie is bezorgd en dat u hier meerdere keren contact over op heeft genomen. Ik kan me voorstellen dat u graag z.s.m. uw pakket wilt ontvangen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb op uw adresgegevens meer informatie over de situatie proberen te vinden, maar deze niet gevonden. Normaal gesproken wordt een pakket binnen twee weken retour gestuurd wanneer een pakket bij een afhaallocatie ligt. Aan de data die u noemt, verwacht ik dat dit inmiddels al is gebeurd. Toch wil ik graag met u meekijken. Mag ik de Track&Trace-code? Kunt u aangeven of u al contact op heeft genomen met de afzender en welk advies of passende oplossing de afzender u heeft aangeboden? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Dico_

2 weken geleden - Hallo, Het pakketje is rechtstreeks naar het afhaalpunt gebracht, jullie zijn niet aan de deur geweest.. Dat is ook onmogelijk, omdat de verzending om 17.00 op de post gedaan en volgens track&trace is hij de volgende dag om 15.00 af te halen. Ik woon in Bilthoven, en het pakketje is af te halen in Utrecht. De afzender zegt, zij heeft zich aan haar afspaak gehouden, na aankoop is het pakketje gelijk op de post gegaan. Zij geeft aan dat het jullie fout is..en ik dus bij jullie moet zijn (en ik geef haar hierin helemaal gelijk). Tt nummer is 3SKABA662276900 Graag hoor ik snel van jullie, we zijn nu al bijna een maand verder. Groet, K Hensbergen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hensbergen,

Hartelijk dank voor uw reactie, ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket zo moeizaam is verlopen. Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik geziend dat er reeds een onderzoek is opgestart naar uw zending en dat u door de onderzoeksafdeling geïnformeerd bent over de stand van zaken in het onderzoek. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dico_