Klacht: Pakketje weer terugontvangen

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw. Uit uw bericht begrijp ik dat u de zending retour heeft ontvangen en dat dit onterecht is. Om na te gaan waarom de zending onterecht retour is gestuurd, is nader onderzoek nodig. Daarom wil ik een melding doorzetten naar onze onderzoeksafdeling. Deze onderzoeken dit en mocht dit positief zijn ontvangt u de verzendkosten terug.Hiervoor heb ik nog uw volledige naam nodig en uw IBAN en tenaamstelling daarvan nodig. Ik raad u aan het pakket weer te verzenden. Ik hoop van u te vernemen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht josannen

8 maanden geleden - Dank voor uw reactie. Mijn rekeningnummer is NL61RABO0302908714 t.n.v. P.C.J. van Leeuwen. Ik zal het pakketje opnieuw opsturen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Heeft u ook nog uw eigen volledige naam? Deze heb ik nodig om een volledige klantenkaart aan te maken. Met vriendelijke groet, PostNl

8 maanden geleden - P.C.J. van Leeuwen (Jos) Kerkakkers 56 9468 HS AANEN

Heeft op 12 februari 2018 om 12:46 geantwoord

Geachte heer Van Leeuwen,

Hartelijk bedankt voor alle informatie. Ik heb een onderzoek voor u opgestart en daarbij een verzoek tot restitutie van de verzendkosten ingediend. Dit zal worden bekeken door onze onderzoeksafdeling en u zult hier binnen 7 werkdagen bericht over ontvangen.

Heeft op 13 februari 2018 om 20:16 geantwoord

Het pakketje weer opgestuurd en ik krijg het weer retour; Reactie van de geadresserde:
Vervelend om te horen dat het niet lukt. Ons bedrijfsadres is geen onbekend adres. Wij zijn op dit adres ingeschreven bij de KvK en al onze verzenddiensten koen hier dagelijks. Het is zelfs een factuuradres voor Post.nl. Wij kunnen er helaas niets aan doen dat Post.nl het pakket niet bezorgt op een bestaand adres. Wij kunnen ook niet beantwoorden waarom Post.nl niet bezorgt omdat wij de verzendopdracht niet hebben geplaatst.

En nu?

8 maanden geleden - Vergat te vermelden dat de barcode 3SKABA175762501 is

Reactie van de melder van de klacht josannen

8 maanden geleden - Ik heb de geadresseerde meer gegevens gevraagd over het adres. Dit is het antwoord. Rechts aan de zijkant van het grote gebouw zit de weg die gaat naar 6A. Dit staat ook aangegeven. Op de deur van de loods op 6A zit zelfs een telefoonnummer dat de chauffeur kan bellen als er niemand aanwezig is (wat overigens nauwelijks voorkomt. Dan is er iemand in twee minuten. FedEx, GLS en DPD komen hier meerdere keren per dag om spullen op te halen en af te leveren en ook klanten vinden dit adres probleemloos. Het bevreemd ons ten zeerste dat de chauffeur van Post.nl dit adres niet kan vinden. Ze hebben ook niet nagevraagd op nummer 6. Dit hebben wij gecheckt.

Alle klachten die gemeld zijn door josannen