Klacht: Pakketje wat feleverd wordt

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik leg na mijn nacht dienst op bed de bel uit gezet en smorgens om 10.00 werd er geklopt op ramen en deuren 2 oudere mensen een echtpaar naar mijn mening roepen door de brieven bus dat ging zo ff door 15 min ik me bed uit doe ik open dus die man zegt ja de bel doe het niet ik zei netjes nee dat klopt die staat uit ivm mijn nachtdienst leg ik op bed ja daar heb ik niks mee te maken ik moet ook van me pakketje Ik vindt dat niet zo netjes als er niet open gedaan wordt in welke vorm dan ook ga je niet zo tekeer dat de ramen er bijna uit vliegen en dan nog zo mij te woord staan ik ben daarvan niet gediend!!

Dat ze hooguit 1/2 keer aan bellen en dan het weer weg gaan of bij buren afgeven of briefje achter laten en niet zo hard op ramen kloppen en door de brievenbus gaan roepen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 15:25 geantwoord

Goedemiddag,

Mijn excuses voor mijn late antwoord op uw bericht. Ontzettend vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft gehad met deze koerier! Het is inderdaad niet de bedoeling dat ze op zo'n manier tekeer gaan wanneer de bel het niet doet/uit staat. Ik zal uw klacht melden bij het depot zodat dit besproken zal worden met de chauffeur. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne